Zakaj je celostna grafična podoba podjetja oz. CGP podjetja tako pomembna? Pogosto se zmotno enači z logotipom podjetja, v resnici pa je mnogo več. Je standardiziran priročnik, ki narekuje obliko in pravila uporabe grafičnih elementov, ki določajo celostno vizualno podobo.
Na sliki CGP za podjetje CT – CEVNA TEHNIKA d.o.o.
Preberite si, zakaj je celostna podoba podjetja potrebna in si je danes brez nje težko predstavljati sodobno in prepoznavno poslovanje.
4-krat ZATO JE celostna grafična podoba podjetja NUJNA
1. Prvi vtis
Prvi vtis je pomemben, saj ga lahko naredimo le enkrat. Na razgovor boste verjetno prišli urejeni, da si sogovornik že takoj ustvari dobro mnenje o vas. Enako je s celostno grafično podobo podjetja, ki je prvi vizualni kontakt s stranko. Postarani logotip izpred 20-ih let ne bo prepričal potencialnih naročnikov in jih bo po možnosti še odvrnil. Prezentacija s skrbno izdelano vizualno podobo pa nasprotno sporoča skrb za kvaliteto in vas naredi prepričljivejše in zanesljivejše.
2. Prepoznavnost
Kvalitetna celostna grafična podoba je tista, ki vam pomaga, da se ločite od svoje konkurence in ustvarite lastno identiteto, ki jo bodo ljudje zlahka prepoznali. Z izdelavo CGP-ja se oblikuje vizualna podoba vaše blagovne znamke in tako poveča prepoznavnost na trgu. Cilj je doseči, da vas potencialne stranke lahko prepoznajo v trenutku, tudi takrat, ko ne uporabljate svojega logotipa, ampak druge elemente grafične podobe. Upoštevajte, kolikokrat ste izbrali izdelek na podlagi dejstva, da prepoznate identiteto podjetja. Skrbno izdelan CGP je tako osnova za uspešen vizualni marketing.
3. Profesionalnost
Izdelana celostna podoba podjetja strankam sporoča, da vam ni vseeno. Če se ne boste potrudili za vašo podobo in vlagali v vire podjetja, zakaj bi se potem takem za vaše stranke. S celostno podobo deluje vaš nastop profesionalno in ugledno ter ob enem vzbuja večje zaupanje pri ljudeh. Nemalokrat je ravno vaša celostna prezentacija, tisto kar bo stranko prepričalo v sodelovanje ali nakup.
Celostna podoba podjetja vas predstavi v profesionalni luči
4. Investicija
Izdelava celostne grafične podobe podjetja vsekakor ni zastonj, vendar pa je njeno pomanjkanje še dražje. Poleg večje prepoznavnosti in povečanega zaupanja potrošnikov se vam enkratni vložek hitro povrne s prihranjenim časom in stroški grafičnega oblikovanja. Izdelan boste imeli priročnik, ki bo predstavljal standard za vse, ki bodo v prihodnosti upravljali z vašo grafično podobo. Ob novih projekti vam tako ne bo potrebno plačevati, za postavitev osnovne grafične podobe. S CGP-jem se izognete tudi raznim grafičnim ”spodrsljajem,” kot so nepravilna uporaba logotipa, barv in razne napake pri tiskovinah, ki vas lahko drago stanejo.
Če ste mnenja, da je že skrajni čas, da vaša celostna podoba podjetja dobi novo moderno preobleko, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.