Spletni dnevnik

7 objave

Tiskarska realizacija: Razlika med priročnikom CGP

Tiskarska realizacija: Razlika med priročnikom CGP

  Tiskarska realizacija. Kaj je to? V svetu korporativne identitete in grafičnega oblikovanja sta dva ključna pojma, ki pogosto povzročata zmedo: Celostna grafična podoba podjetja (angl. Corporate Identity) in tiskarska realizacija konkretne tiskovine ali aplikacije. Čeprav sta med seboj povezana, imata vsak svoj namen, obseg in vlogo v procesu oblikovanja […]

SPOZNAJ tiskovine in CGP

Izdelava CGP

V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem okolju je prepoznavno oblikovanje CGP (celostne grafične podobe) ključnega pomena za uspeh podjetja.  Izdelava CGP predstavlja vizualno identiteto podjetja in ima pomembno vlogo pri oblikovanju dojemanja blagovne znamke med potrošniki. Seveda pa so mnoge celostne podobe nastale v nekih drugih časih in drugih trendih, […]

Umetna inteligenca VS grafični oblikovalec

Ali lahko umetna inteligenca nadomesti grafičnega oblikovalca?

Hja, to se sprašuje marsikateri grafični oblikovalec. V svetu, kjer umetna inteligenca (UI) nenehno napreduje in spreminja način, kako opravljamo naloge, se vedno pogosteje postavlja vprašanje, ali lahko UI nadomesti človeški talent in ustvarjalnost grafičnih oblikovalcev. Razprava o tem vprašanju vključuje različne vidike, od avtomatizacije rutinskih nalog do sposobnosti ustvarjalnosti […]

Uporabniška izkušnja spletnih mest pri oblikovanju

Uporabniška izkušnja spletnih mest pri oblikovanju

Vsaka uspešna spletna stran ali mobilna aplikacija je bila narejena in oblikovana z mislijo na uporabnika in na njegovo izkušnjo. V oblikovalskem svetu temu rečemo uporabniška izkušnja spletnih mest in pomeni, kako uporaben, dostopen in zaželen je izdelek za povprečnega uporabnika. In zakaj je oblikovanje uporabniške izkušnje tako pomembno? Kaj […]