Zakaj je celostna grafična podoba podjetja oz. CGP podjetja tako pomembna? Pogosto se zmotno enači z logotipom podjetja, v resnici pa je mnogo več. Je standardiziran priročnik, ki narekuje obliko in pravila uporabe grafičnih elementov, ki določajo celostno vizualno podobo. Na sliki CGP za podjetje CT – CEVNA TEHNIKA d.o.o. […]
Spletni dnevnik
V sodobnem poslovnem svetu je prepoznavno oblikovanje celostne grafične podobe (CGP) ključnega pomena za uspeh podjetja. Izdelava CGP predstavlja vizualno identiteto podjetja in ima pomembno vlogo pri oblikovanju dojemanja blagovne znamke med potrošniki. Seveda pa so mnoge celostne podobe nastale v nekih drugih časih in drugih trendih, morebiti tudi […]
Hja, to se sprašuje marsikateri grafični oblikovalec. V svetu, kjer umetna inteligenca (UI) nenehno napreduje in spreminja način, kako opravljamo naloge, se vedno pogosteje postavlja vprašanje, ali lahko UI nadomesti človeški talent in ustvarjalnost grafičnih oblikovalcev. Razprava o tem vprašanju vključuje različne vidike, od avtomatizacije rutinskih nalog do sposobnosti ustvarjalnosti […]
Vsaka uspešna spletna stran ali mobilna aplikacija je bila narejena in oblikovana z mislijo na uporabnika in na njegovo izkušnjo. V oblikovalskem svetu temu rečemo uporabniška izkušnja spletnih mest in pomeni, kako uporaben, dostopen in zaželen je izdelek za povprečnega uporabnika. In zakaj je oblikovanje uporabniške izkušnje tako pomembno? Kaj […]
Izdelava celostne grafične podobe je za podjetje tako pomembna kot recimo pisalna miza in stol, čeprav se še danes ta pojem marsikomu zdi neznan. Večina kar ugane, da je nekaj v povezavi z logotipom podjetja, oziroma da je to logotip sam. Deloma je res, hkrati pa je celostna […]