Vizualni marketinški koncept je nadgradnja Celostne grafične podobe in vsebuje predvsem sekundarne grafične elemente, kot so na določen način obdelani slikovni materiali, tipične oblike tiskovin, itd. in sestavljajo željeno zgodbo.
Izdelavo koncepta, ki podaja zgodbo povezano s temeljnimi načeli
Izbiro in odkup slikovnih materialov v podporo zgodbi in njihovo tipično stilsko obdelavo
Oblikovanje sekundarnih grafičnih elementov
Navodila za integracijo Marketinškega vizualnega koncepta v prodajne materiale in korporativne medije (brošure, zloženke, spletne strani, …)
Integracijo Marketinškega vizualnega koncepta v oglasna sporočila
Naloga MVK je predvsem ustvarjanje prodajne zgodbe ter korporativne filozofije. Spreminja in razvija se ločeno od CGP in vsebuje predvsem stilsko oblikovane grafične elemente. Podajamo vam nekaj odgovorov na klasična vprašanja.
Marketinški vizualni koncept dopolnjuje obstoječo podobo. S tipičnimi grafičnimi in slikovnimi elementi olajša prepoznavnost in sporočilnost pri marketinških materialih.
Uporabljamo ga povsod, kjer želimo predstaviti svojo dejavnost ali izdelke predstaviti na bolj izčrpen način. Marketinški vizualni koncept sledi trenutnim oblikovnim in komunikacijskim trendom in ga menjamo lahko na nekaj let, oziroma po potrebi. Od Celostne grafične podobe je lahko neodvisen in ga lahko uporabljamo v več oblikah in za različne potrebe, kot je grafična oprema določene blagovne znamke oziroma kadar lansiramo kakšno novo storitev ali izdelek.
Uporabljamo ga vedno, kadar želimo doseči vtis neke širše zgodbe in prepoznavnosti.
Marketinški vizualni koncept prejmete v obliki tiskanega ali elektronskega priročnika. V dokumentu je določen način uporabe, prejmete pa tudi vse grafične in slikovne elemente, ki jih uporabljate v skladu z navodili.
Želite izvedeti več o naših grafičnih storitvah in njihovih stroških? Preverite naš cenik, kjer boste našli podrobnosti o možnostih in cenah naših storitev.
Rešitev ponavadi ni daleč.
Prenova in oblikovanje celostne grafične podobe podjetja je naložba v prihodnost, ki lahko okrepi prepoznavnost, poveča privlačnost ciljnega občinstva in izboljša konkurenčnost na trgu.
ART Design
vizualne komunikacije in založništvo