Dostikrat se pojavi vprašanje prenove obstoječega logotipa in bojazen izgube prepoznavnosti ob tem. Na tem področju imamo mnogo izkušenj in smo pravi naslov za vas.
Upoštevamo dosedanje stanje in prepoznavnost
Upoštevamo načelo EVOLUCIJE in ne REVOLUCIJE
Upoštevamo pravila glede reprodukcije v različnih tehnikah
Smo zagovorniki čistih linij in enostavnosti
Primer izdelave logotipa oziroma podobe za javni servis. GeoHub-SI je GIS infrastruktura, ki v obliki platforme podpira pregled in objavo vsebin, povezanih s prostorom. Pri navedenem projektu smo upoštevali podatek, da gre za javni in nacionalni servis, zato smo vključili silhueto Triglava kot nacionalnega simbola, ta pa je sestavljen iz trikotnih elementov, le-ti simbolizirajo trigonometričen sistem, ki se uporablja pri kartografiranju površja. Na ta način smo zadovoljili vizualno sporočilnost in simboliko.
Pri samem procesu načrtovanja in izdelave logotipa, ki je hrbtenica Celostne grafične podobe, moramo biti osredotočeni predvsem na rešitve, ki so enostavne, vsebujejo simboliko in bistveno po konceptu ne odstopajo od sedanje oblike, če delamo prenovo. V ta namen smo vam podali nekaj hitrih odgovorov za izbiro rešitve, ki vam bo povečala prepoznavnost podjetja.
Velikokrat potrebujemo zgolj prenovo v skladu z novimi standardi in zahtevami, takrat se trudimo obdržati prepoznavnost. To dosežemo z upoštevanjem barvnih kombinacij in likovnih posebnosti, ki jih je dosedanja podoba vsebovala.
Premisliti je potrebno o ciljih, vrednotah in ciljni publiki. V seštevek vzemimo tudi mnenje strank in trenutno tržno situacijo.
Pri prenovi upoštevamo dosedanjo podobo in skušamo obdržati določene likovne posebnosti, ki spominjajo na obstoječo podobo. S tem se izognemo nevarnosti, da uporabniki nove podobe ne prepoznajo.
Poglavitne lastnosti prenove so:
Pozitivna prepoznavnost – Če je vaš obstoječi logotip že dobro prepoznaven in ima pozitiven ugled, lahko prenova ohrani to prepoznavnost, medtem ko modernizira njegov videz.
Majhne spremembe – Prenova omogoča, da ohranite osnovne elemente, ki so že znani vašim strankam, obenem pa jih prilagodite sodobnim trendom.
Stroški – Prenova je običajno cenejša od popolne izdelave novega logotipa, saj lahko zadržite nekatere obstoječe elemente.
Prenova, oblikovanje logotipa lahko tako vsebuje popolnoma enake elemente, kot če vam izdelamo popolnoma nov logotip. Izdelamo vam priročnik nove CGP, kjer standardiziramo pojavnosti, barve, postavitve in po potrebi oblikujemo sekundarno podporno grafiko. Več o Celostni grafični podobi in elementih, ki jih vsebuje, si lahko ogledate tukaj.
Popolnoma nova izdelava logotipa je enako kot prenova tudi odvisna od več dejavnikov.
Poglavitne lastnosti izdelave logotipa na novo so:
Nova identiteta – Če je vaš posel doživel pomembne spremembe (na primer nova usmeritev, ciljna skupina, rebranding), je lahko nova zasnova logotipa bolj primerna.
Inovacija – Če želite izraziti inovativnost ali vstopiti na nov trg, lahko nov logotip bolje odraža te vrednote.
Kreativna svoboda – Nova zasnova vam omogoča popolno kreativno svobodo pri oblikovanju logotipa, brez omejitev, ki jih prinaša obstoječi logotip.
Za dobro razumevanje vaših želj in svetovanja z naše strani praviloma predlagamo srečanje na našem ali vašem sedežu. Po temeljiti analizi in časovni opredelitvi se lotimo delovnih osnutkov in simulacije predlogov na aplikacijah, kot je npr. dopisni listi.
Ko ste z izbrano rešitvijo zadovoljni, se lotimo standardizacije in postavitve priročnika Celostne grafične podobe, kjer opredelimo vse željene možnosti apliciranja in pravilne uporabe.
Želite izvedeti več o naših grafičnih storitvah in njihovih stroških? Preverite naš cenik, kjer boste našli podrobnosti o možnostih in cenah naših storitev.
Rešitev ponavadi ni daleč.
Prenova in oblikovanje logotipa podjetja je naložba v prihodnost, ki lahko okrepi prepoznavnost, poveča privlačnost ciljnega občinstva in izboljša konkurenčnost na trgu.
ART Design
vizualne komunikacije in založništvo