Prej in potem

Osnova vsake celostne podobe je logotip. Ko smatramo, da je zastarel ali po drugih kriterijih ne zadovoljuje več svojemu poslanstvu, je čas za prenovo. Narediti korak v smeri popolnoma nove podobe ali je bolje obdržati prepoznavnost in smo v preoblikovanju bolj zmerni?

Pri vizualni prenovi uveljavljene blagovne znamke lahko nestrokovno oblikovanje lahko potegne za seboj tudi izgubo prepoznavnosti. Temu se skušamo na vsak način izogniti.

Evolucija – ne revolucija!

Prej in potem. Ker želimo ohraniti vizualno prepoznavnost med stalnimi kupci ali naročniki vašega podjetja, dostikrat uporabljamo princip evolucije. V procesu prenove skušamo povzeti rdečo nit, ki likovno simbolizira občutek prepoznavnosti v obstoječi podobi. Dostikrat je to določen grafični element ali pa tipične barve. Logotip oziroma Celostno grafično podobo gradimo s pazljivo predelavo teh elementov v modernejšo in uporabnejšo podobo.

 

Z drsnikom si lahko ogledate nekaj tipičnih primerov, ki smo jih uspešno realizirali:

Slide
Prej
alprem stari
Potem
alprem novi

Alprem oprema

Obstoječa grafična podoba je bila zastarela in neustrezna, zato so se v podjetju odločili za prenovo. Zaradi prepoznavnosti so želeli obdržati barvno shemo, ki bi spominjala na staro podobo. Ta del smo uspešno rešili, nova podoba pa je povzela tudi način izpisa imena, imenski del se začne z malo tiskano črko. Ker je njihova primarna aktivnost izdelava trgovinske opreme in pri tem uporabljajo žične konstrukcije, je grafični del izveden v simboliki tega materiala.

Slide
Prej
IMP stari
Potem
IMP novi

IMP Promont

Ker se je stari IMP razdelil na mnoga ločena podjetja, je bila prepoznavnost posamičnega težavna. V kolektivnem spominu sta ime IMP in grafična podoba dobro zasidrana, zato je bila pri prenovi ključnega pomena, da nekateri elementi spominjajo na staro podobo. Črkovni del smo tako posodobili, obdržali pa tipične tekoče povezave med samimi črkami. Obenem smo z zeleno barvo poudarili njihovo usmeritev k ekološko sprejemljivimi rešitvami na področju energetike.

Slide
Prej
CTK stari
Potem
CTK novi

Centralna tehniška knjižnica UL

Obstoječa grafična podoba je bila stara nekaj desetletij in likovno ni več ustrezala sodobnim trendom in pristopom. Že nekaj časa so se pojavljale tudi težave tudi glede apliciranja in reproduciranja v različnih tehnikah.

Obstoječi logotip smo tako korenito spremenili v grafičnem smislu, obdržali pa smo nekaj podobnosti: sistem inicialk polnega imena in težnjo k modri barvi. Za dodano simboliko in likovno ustreznost smo kreirali tudi grafični del v obliki zobnika, ki simbolizira tehniško naravnanost njihovega poslanstva. V sklopu projekta je nastala tudi nova spletna stran.

Slide
Prej
Profarm stari
Potem
Profarm novi

Profarm

V tem primeru je šlo za prenovo, ki dobro pokaže principe evolucije, ki noče biti revolucija. V grobem smo obdržali primarne barve ter način prikaza črkovnega dela. Izbrali smo bolj kompaktno tipografijo in obenem kreirali tudi grafični del z inicialkami, ki lahko nastopa tudi samostojno kot emblem.

V sklopu prenove smo za naročnika oblikovali tudi Marketinški vizualni koncept, ki je s tipično grafiko in slikovnim materialom zaokrožil novo podobo.

Slide
Prej
ALBA stari
Potem
ALBA novi

Alba

Obstoječ znak je bil za praktično uporabno neprimeren. Zaradi množice detajlov so se stalno pojavljale težave pri reprodukciji in prepoznavnosti. V tem primeru smo se skupaj z naročnikom odločili koreniti spremeniti obstoječo podobo. Nevarnosti zaradi izgube prepoznavnosti v tem primeru ni bilo, ker stara podoba ni bila uporabljana konsistenčno in jo uporabniki niso povezovali s podjetjem. Za osnovni grafični gradnik smo simbolizirali utežno mero in oblikovali preprost in prepoznaven tipografski del.

Rešitev ponavadi ni daleč.

Prenova in oblikovanje celostne grafične podobe podjetja je naložba v prihodnost, ki lahko okrepi prepoznavnost, poveča privlačnost ciljnega občinstva in izboljša konkurenčnost na trgu. 

ART Design
vizualne komunikacije in založništvo

Kontaktirajte nas