Izdelava celostne grafične podobe podjetja je nujna in opravičljiva iz preprostih ekonomskih razlogov. Strošek izdelave je enkraten, njene prednosti pa lahko koristimo vsak trenutek, kar nam prihrani čas in nepotrebne stroške, reši pa nas tudi slabih grafičnih improvizacij, ki kvarijo ugled podjetja.
Vsaka celostna grafična podoba je izdelana kot priročnik, ki nam omogoča uporabo v vsakem trenutku, ko potrebujemo elemente za vizualno pojavnost. Priročnik v večini primerov vsebuje:
Logotip z definicijami razmerij
Določitev barvnega prostora
Izbira primerne tipografije
Pojavnost na različnih podlagah
Poslovne tiskovine
Označevanje objektov
Integracija v tiskovine in oglase
Uporaba v elektronskih medijih
CGP je izdelana v skladu s poslanstvom in simboliko organizacije CTK. Pri izvedbi temeljnega znaka razlikovanja smo upoštevali načelo enostavnosti in primerne simbolike. Osnovni znak je tako preprost in primeren za uporabo in apliciranje v vseh grafičnih tehnikah. Končna podoba je realizirana v obliki tiskanega in elektronskega cgp priročnika z navodili za uporabo. Priložene so tudi datoteke v predvidenih oblikah ter v različnih formatih, ki jih naročnik lahko brez težav integrira v svoje publikacije.
Celostna grafična podoba (CGP) je je tako rekoč prvi stik in predstavitev podjetja, ki združuje vse elemente njihovega grafičnega oblikovanja v enotno in dosledno celoto. Zato je potrebno dobro premisliti, kako se je lotimo. Podajamo vam nekaj hitrih odgovorov.
Postopek izdelave se začne z analizo obstoječega stanja s pogovorom z naročnikom, kjer predstavi svoje želje in videnje. Nato se oblikuje predlog oziroma osnutek, ki upošteva smernice. S potrditvijo osnutka s strani naročnika gremo nato v končno izvedbo osnovnega znaka. Ko je znak potrjen in odobren, se lahko lotimo izdelave priročnika, kjer je vse natančno definirano.
Seveda, vsi ključni elementi so tudi v elektronski obliki in jih lahko uporabljate na računalniku (glave v Wordu….) ter elemente posredujete izdelovalcem aplikacij (tisk, izrez nalepk, izdelava označevalnih napisov itd. ).
CGP priročnik je tiskana ali elektronska publikacija, ki na svojih straneh definira osnovne gradnike, kot je konstrukcija logotipa, njegova pojavnost v različnih oblikah in numerično definira uporabljene barve. V svoji razširjeni obliki standardizira tudi uporabo Celostne grafične podobe v praksi. Standardizira nam obliko poslovnih tiskovin (dopisi, vizitke, kuverte…). Določa tudi pojavnost podobe pri označevalnih tablah. Gre torej za elaborat, ki nam olajša uporabo podobe, da je v praksi konsistentna in pravilna.
Celostna grafična podoba je mnogo več kot samo logotip, kot nekateri mislijo. Vključuje logotip, barvno shemo, pisave, grafične elemente in druge oblikovne značilnosti, ki se uporabljajo na vseh komunikacijskih kanalih in materialih, kot so spletna stran, tiskani oglasi, brošure, vizitke itd.
Posledično to pomeni veliko zmanjšanje stroškov v prihodnosti in enostavnejše delo s tiskarji in oblikovalci. Celostna podoba bo tako vedno enotna in profesionalna.
Priročnik CGP ne vsebuje datotek za tisk, ker gre predvsem za navodila glede oblike in uporabe. Konkretni podatki (recimo podatki glede vsebine na vizitkah zaposlenih) se na podlagi teh navodil kasneje izvedejo v tiskarski realizaciji. Zato so v priročniku uporabljeni nevtralni vsebinski podatki, določena pa je njihova oblika in pozicija. Datoteke, ki spremljajo priročnik, so gradniki za dejansko realizacijo.
Prejmete priročnik v obliki dokumenta v elektronski ali tiskani obliki, ki vsebuje vsa navodila glede pravilne uporabe Celostne grafične podobe.
Poleg priročnika prejmete vse oblike in različne postavitve logotipa v barvni, sivinski ali monokromatski verziji. Omenjene datoteke so pripravljene za takojšno uporabo. Prejmete jih v različnih formatih, tako bitnih, kot tudi vektorskih.
Želite izvedeti več o naših grafičnih storitvah in njihovih stroških? Preverite naš cenik, kjer boste našli podrobnosti o možnostih in cenah naših storitev.
Rešitev ponavadi ni daleč.
Prenova in oblikovanje celostne grafične podobe podjetja je naložba v prihodnost, ki lahko okrepi prepoznavnost, poveča privlačnost ciljnega občinstva in izboljša konkurenčnost na trgu.
ART Design
vizualne komunikacije in založništvo