Marketing kreativnih oglasov

Marketing kreativnih oglasov - Art Design Ljubljana

Marketing kreativnih oglasov iz studia Art Design Ljubljana – pustite se zapeljati s čokolado obliti jagodni torti!

Marketing kreativnih oglasov na eleganten način – agencijsko zastopanje

Agencijsko zastopanje je zelo učinkovit način sodelovanja med:

  • naročnikom oglasa,
  • oblikovalsko – oglaševalsko agencijo ter
  • mediji v katerih ta oglas vabi in ponuja vaše storitve ali izdelke.

Gre preprosto za to, da z nami sklenete tako imenovano pogodbo za agencijsko zastopanje, ki predstavlja osnovo za naše sodelovanje. S tem pridobimo vsi:

  • Mi imamo stalnega naročnika, ki ga dobro poznamo,
  • Vi pa zanesljivega partnerja, ki spremlja vaše poslovanje, zato smo v primeru raznih oglaševalskih akcij seznanjeni z filozofijo in se lažje vživimo v vašo kožo.

To pa seveda pomeni, da vam ni potrebno iskati oblikovalcev, tekstopiscev, fotografov za vsako akcijo posebej.

Oblikovanje in marketing kreativnega oglasa – kako delamo?

Skupaj z vami bomo:

  • izbrali najbolj primeren način oglaševanja,
  • izdelali idejni osnutek oglaševalske akcije
  • oblikovali in izdelali oglase
  • dogovorili se bomo z mediji, kjer bi oglasi nastopali
  • skupaj spremljali odziv akcije

Agencijska pogodba prinaša tudi rabat in tehnično podporo. V čem je trik?

Vse skupaj vas bo prišlo veliko ugodneje, če boste z nami sklenili agencijsko pogodbo. Vse večje medijske hiše, ki izdajajo tiskane publikacije, nudijo oglaševalskim agencijam določen rabat na oglaševalski prostor. Tega rabata naročnik oglasa ne more dobiti, lahko pa ga izkoristi na drugačen način:
V tem primeru dogovor o objavi in naročilo formalno prevzamemo mi, oglas naročimo, ga oblikujemo in tehnično pripravimo za objavo. Stroški izdelave in oblikovanja se krijejo iz agencijske provizije in tako dobite za ceno golega oglasnega prostora tudi oblikovanje in tehnično podporo.
Ne samo, da bodo stroški oglaševanja nižji, oglasi bodo neprimerno bolj učinkoviti, ker bo celotno kampanijo oblikovala ena sama agencija in bodo oglasi enotni ne glede na medij v katerem se bodo pojavili.

Torej? Izgubiti nimate kaj… lahko samo pridobite.

 

REFERENČNI PROJEKTI

Deli z ostalimi: