Vizualni marketinški koncept

Strawberries between green leafs with water droplets

Vizualni marketinški koncept (MVK) je nadgradnja Celostni grafični podobi (CGP). Njegova naloga je predvsem kreacija in podajanje zgodbe ter korporativne folozofije.Spreminja in razvija se ločeno od CGP in ima zaradi svoje narave – prilagajanje aktualnim trendom, potrebam naročnika, prilagajanje potrebam potencialnih kupcev ali uporabnikov ter prilagajanju trgu nasploh, krajšo življensko dobo. Priporočljiva je prenova MVK na 5-10 let ali potrebi, ko uporabljamo unikaten MVK za vizualno podobo neke marketinške akcije.
Marketinški vizualni koncept vključuje:

  • Izdelava koncepta, ki nosi zgodbo
  • Izbira in odkup slikovnih materialov v podporo zgodbi in njihova tipična obdelava
  • Oblikovanje sekundarnih grafičnih elementov
  • Integracija MVK v prodajne materiale in korporativne medije (brošure, zloženke, spletna stran…)
  • Integracijo MVK v oglasna sporočila

REFERENČNI PROJEKTI

KOLIKO BO STALO

Deli z ostalimi: